Pravidla pro hodnocení v matematice

Pravidla pro hodnocení v matematice.docx (12,6 kB)

Pravidla pro hodnocení v matematice Mgr. Jiří Šefl

 

1. Prověrky

- po větších uzavřených celcích píšeme prověrku z procvičeného učiva

- žáci, kteří nebyli přítomni, dopisují další hodinu (na probírané učivo byli ve škole) nebo po domluvě (na probírané učivo chyběli)

- velké prověrky (celohodinové) píšeme vždy vstupní, pololetní a závěrečnou, velké po uzavřených celcích

 

2. Pracovní listy

- na procvičení zadávám práci, kterou částečně (jako ukázku) vypracujeme v hodině, zbytek za úkol

- na delší dobu volna zadávám na zopakování LISTY z probraného učiva – aritmetika, výpočty z geometrie. Po příchodu zkontrolujeme nebo dám výsledky na WEB. Vybrané příklady píšeme jako prověrku pro kontrolu zvládnutí.

 

3. Domácí úkoly

- žáci vypracují doma. Což potvrzují rodiče svým podpisem.

- prověrky – provádí se oprava do sešitů nebo na samostaný papír (podle zadání úkolu), podepsaná a u prověrek formátu menšího než A4 je lepí žáci do sešitů, rodiče podepíší

 

4. Aktivita

- při procvičování žáci pracují samostatně a nejrychlejší přicházejí ke stolku, kde hodnotím:

        : vše správně – 1

        : chyba – 5

Jedničky se ruší s pětkami.

Za pět malých jedniček zapisuji do ŽK známku jedna za aktivitu.

 

5. Zapomínání

Značím si:      -   zapomenuté učebnice, sešity, pomůcky, ŽK

  • nesplněné úkoly, částečně splněné úkoly (nejsou všechny příklady, nebo oprava)
  • chybí podpis D. Ú.