Pravidla pro hodnocení v matematice
Pravidla pro hodnocení v matematice.docx (12,6 kB)
Pravidla pro hodnocení v matematice Mgr. Jiří Šefl
1. Prověrky
- po větších uzavřených celcích píšeme prověrku z procvičeného učiva
- žáci, kteří nebyli přítomni, dopisují další hodinu (na probírané učivo byli ve škole) nebo po domluvě (na probírané učivo chyběli)
- velké prověrky (celohodinové) píšeme vždy vstupní, pololetní a závěrečnou, velké po uzavřených celcích
2. Pracovní listy
- na procvičení zadávám práci, kterou částečně (jako ukázku) vypracujeme v hodině, zbytek za úkol
- na delší dobu volna zadávám na zopakování LISTY z probraného učiva – aritmetika, výpočty z geometrie. Po příchodu zkontrolujeme nebo dám výsledky na WEB. Vybrané příklady píšeme jako prověrku pro kontrolu zvládnutí.
3. Domácí úkoly
- žáci vypracují doma. Což potvrzují rodiče svým podpisem.
- prověrky – provádí se oprava do sešitů nebo na samostaný papír (podle zadání úkolu), podepsaná a u prověrek formátu menšího než A4 je lepí žáci do sešitů, rodiče podepíší
4. Aktivita
- při procvičování žáci pracují samostatně a nejrychlejší přicházejí ke stolku, kde hodnotím:
: vše správně – 1
: chyba – 5
Jedničky se ruší s pětkami.
Za pět malých jedniček zapisuji do ŽK známku jedna za aktivitu.
5. Zapomínání
Značím si: - zapomenuté učebnice, sešity, pomůcky, ŽK
- nesplněné úkoly, částečně splněné úkoly (nejsou všechny příklady, nebo oprava)
- chybí podpis D. Ú.